Tuesday, December 2, 2008

Taib Len kembali ke rahmatullah

Innalillahiwainallahirajioun. Member2 D Young Mixtures & nembiak los nok baca blog tok tolong sampeikan dengan sidak lain. Bagi member2 nok beragama Islam sama2 kita sedekahkan Al Fatihah, semoga rohnya ditempatkan bersama golohan para solihin dan syuhada.

10 comments:

Wahab Jalan Bintang said...

Amin Amin yarabilalamin.....Al Fatihah....Semuga rohnya diRahmati Allah ta'ala.

Kamal said...

Posting tok dibuka untuk member2 nak merik ucapan Takziah dengan Allayarham Taib Len. Sama-sama kita berdoa ya. Jenazah nya akan dikebumikan esok (2.12.2008)kata Usop tek. Aku masih masih di Johor hari Khamis baru balit.

ateng said...

Amin..Moga roh nya di cucuri rahmat allah Ta'ala

Kamal said...

Bagi member yang sik tau. Tahun tok member Los yang telah meninggal dunia:

1. Ali Ibrahim (Ali Pak Em)
2. Jaafar Hj. Sulhee.
3. Mangkai.

Wahab Jalan Bintang said...

Al Fatihah buat aruah Ali Pak Him dan Aruah Japar. Nok Mangkai tok camne ucapan nya??????

Kamal said...

Aku masih ingat malam Arwah Ali ninggal, aku masa ya main band di Wheels. Last set and last song, John Juing pegi ke Pub madah dengan aku. Aku empun HP tinggal di rumah. So lepas main terus aku dengan Wailyn (Kamek empun keyboardist, nya selalu ke workshop. Kira rapat dengan rang ninggal) terus ke rumah sidak. Sedih juak rasa tapi dah ketentuan Allah SWT. Di rumah sidak rami member nembiak Los. Last aku jumpa nya minggu sebelum nya ninggal. Aku selalu busy dengan kerja tapi sik tauk kenak ari ya aku rasa tergerak nak jumpa Ali,berloyar dengannya sampei orang azan Maghrib baruk aku balit. Arwah Japar last aku jumpa masa meli kuih bulan posa dekat gerai depan rumah sidak, taun lepas. Banyak juak ceritanya termasuk rasa kesal & keinsafan. Arwah Taib Len, aku sik ingat taun bila,kalau sik silap 2007, nya jual belacan dengan aku. Sama juak ceritanya ada unsur2 keinsafan & usaha nak ngubah dirik. Tapi takdir dah jadi cam ya. Semoga roh sidak tiga diAmpunkan segala dosa dan dirahmati Allah ta'ala. Al Fatihah buat sidak tiga. (Arwah Ali, Arwah Japar & Taip Len) Aku ingat lagu Dunia Panggung Sandiwara, Zaidi suka lagu tok. Kalau kita hayati liriknya macam ada kebenarannya, kita di dunia tok nang dah diberi peranan masing2.

Wahab Jalan Bintang said...

Masa pagi hari Aruah Ali maok di semadikan, aku sik dapat tahan bila aku nangar Nembiak Los ramae di sia. Sik terasa aku nangis bila bersalamam ngan Usop Mat & Lias.

Kamal said...

Semua orang nangis masa ya Hab. Tapi kita redha jaklah. Tuhan lebih sayang dengannya.

Jasmi said...

inna lillaahi wa inna ilaihi raajiuun, mudah-mudahan roh mereka yang telah meninggalkan kita dicucuri rahmat Allah dan kita yang masih idup tok memperolehi iktibar daripadanya, semoga kita dapat menyesali segala dosa-dosa kita yang sik jemu-jemu kita polah tiap ari tiap saat dan sempat bertaubat sebelum kita dapat one-way no return tiket untuk ke alam seterusnya.

Kamal said...

Amin. Terima kasih Mi.