Thursday, March 15, 2012

Ana and The Scene- band anak aku



Assalamualaikum. Lama dah sik nulis dalam blog tok. Mun nak madah aku lupa password, nampak gilak pebulak. Tapi sebenarnya "malas". Minggu lepas aku tertanggar video band sidak anak aku dalam Facebook & youtube. Nama band sidak adalah "Ana & the scene". Member band 4 orang; nok nama Chop main gitar & belagu, Mizie main dram (boleh tahan badan nya tok), Benny 2nd guitar & EE aka Jul anak aku main bass. Boleh tahan juak sidak tok. Sebab apa aku madah boleh tahan...mun setakat main lagu orang macam kamek orang, belumlah dikatakan "boleh tahan" tapi setakat niru hasil kerja orang tapi dak tok sampei ke tahap molah lagu sidak empun. Ya molah aku suka gilak. Harap2 sidak tok terus aktif bergiat dalam bidang tok. Masa tok sidak semua keja di Bintulu.

Tok ada 2-3 igek video cdak nya:-





Masa Family Day Petronas di Bintulu.



Lagu Cinta hasil ciptaan sidak Ana & The Scene



Lagu tok pernah dalam carta Cat Xpose dlm Cats FM.


No comments: