Monday, February 1, 2010

E mail dari Kaderi

Tok email dari Kaderi ngan aku. Sebelum ya nya ada ngantar mesej ngan aku dalam yahoo mail. Nya minta alamat email aku. Mula-mula terkejut juak aku macam orang talipon ngan kita, pas ya nya nanyak nomor tepon kita. tang pelik tapi benar.. Tok bunyi email nya. (nang ada bunyi emailkah?)
Kamal,
Setakat tok lagu kita perlu prepare:-Lagu-lagu nostalgia DYM
1. Gingerbread - ku cari damai dihati
2. Flybaits - Kenangan lalu
- Mengapa Perpisahan yang kau Pinta
3. Kenny,Remy,Katuk - Suratan atau kebetulan
4. Adam ahmad - Kau pergi jua
5. Sweet Charity - Kamelia
- Zakia
- Jangan tunggu lama-lama ( nanti di ambil kamang )
- Berjalan malam ( ngan nyoyah apek kelab )
6. Kembara - Hati Emas
- Gerhana
Ya lok lah setakat tok,lagu lain dah kita ok kelak baru nambah agik..ada lam list aku lagu baru juak.
Mal tolong ko forward ngan zaidi,usop,ateng,philip.
Sekian.
Dari laut cina selatan
Kadri Ali.

Jadi kalau dah diberi homework, terpaksa molah, mun sik kenak rotan Cikgu kelak.... Aku dah download a few dari internet tek. Kelak burn ke CD pakei reference.


No comments: