Tuesday, January 19, 2010

Lamak sik nengar berita

Dah lamak aku sik posting berita DYM dalam blog tok. Gik gago ngan Facebook. Rami juak aku nanggar dak Nembiak Los dalam ya. Masing gago ngan kebon ngan restoran dak nya. Yang heran, kebon dalam FB bukan main jadi, tapi kebon di belakang rumah makin merosot.

OK, balit ngan cerita DYM tok. Ari tok dah 19 hari kita dalam taun 2010 masih lom ada apa2 berita nak praktis lagik. Tapi aku tauk Yusop ada praktis. Perkembangan terbaru Yusop, last year ujung taun kamek duak ke Lee Music di Mega Hotel. Yusop meli gitar ngan guitar amp kat sia. Bukan apa senang praktis di rumah. Mun jamming kelak sik lelah bercarik kod lagik.
Ateng kinek tok selalu datang ke Miri. murah juak rezekinya di Miri tok. Pernah main band dengan si tomber tok masa function di Miri taun lepas. Masih power Ateng tok.
Philip lamak sik nengar berita.
Juki..... sora ada, rupa sik nampak, macam antu raya.
Kaderi, Zaidi & Babu pun sik pernah jumpa lagik. Masing2 gago ngan urusan daknya. Ngak kamek duak Yusop selalu berkontek. Kadang2 ada masa lepak minum kat Bulatan cafe di Seberkas.

Anyway a belated Selamat Tahun baru 2010 to all you guys. Harap taun tok kita dah boleh start bergerak.



Yusop terpaksa belagu. Singer sik datang praktis.... Boleh tahan juak sora sikok tok..

4 comments:

kadri said...

Kamal, offtok kita sambong practis agik. Aku ada prepare beberapa buah lagu nok pernah kita embak dolok tapi masih evergreen.Kelak off ku kol DYM.Harap-harap Usop,Zaidi,Ateng,Philip dapat datang.
Maaf DYM lamak sik ada berita sebab ada gago sikit.
K Wassallam.

Unknown said...

Thanks Ri. No problem, sound ajak. Padah lagu kau awal2, senang kamek prepare. Kelak sound sidak lain. Bila kau off?

kadri said...

Kamal,tentang reunion ya kamek duak wahab masih mikir agik,bila?senea?kamek duak ada mikir maok molah di KRP/KSL..kelaklah kita rondeng ngan geng dym...mun semua datang tumpah KRP..sia ada stage dapat kita jam terus.Off 04/02 sampea 17/02.

Unknown said...

Lapok ada madah ngan aku, mun nya ke Miri, nya maok sponsor makan. Mana rondeng kita orang, aku no problem.
Bagus kau email ngan semua member DYM list lagu nak kau embak Ri.